Tuesday, February 1, 2011

02~02~2011

ary nyh berangkat lah aku ke negeri yang bernama PERAK DARUL RIZUAN..hahha..akan tidak beonline kan fb dan blog untuk seketika lahh...kepergian aku nie adalah misi kerjaan dan juga misi untuk diri aku sendiri...yalah walaupon terpaksa meninggalkan kawan-kawan kat kedah,aku redha..keprgian ku bukan dipaksa tapi dengan rela hatinya sendiri..huhuu..kenapakah mod aku menulis jadi sedihh nyh ??? huaaaawawawaa ! macam nk p perang lah pulak en ? tujuan nk p perak coz ada kenduri jaa..haha..yang mmg TAAKKKnyaa kan..aku lak nk kena jadi pengapit..gila ka apa...ta penah2 nk jadi kodd..tada pengalaman lagyh..aku bukan tamaw jadi pengapit..tapi,aku TAKOT jalahh..takot naty org sana tanya..yang mana 1 pengantinya nyh ? awad 2 2 hensem ??? hahahahahaha...yang tue ja aku takot...apa2 pon perjalanan ke perak petang nyh ditemani oleh cuzin aku yang termat sengal lagi menyengalkan..IDDZAIDA..huu~ dya ikot sebab abg dya lah nk kawen...dah lama kodd ta makan nasi kenduqi..tiba2 rasa lapaq..hee..oklah tue jah aku nk gtaw pon..pada kawan2 fb ku sabaq nah..natyh aku balekk..my bff ! zaty .mira.nissa ! p lah carnival 2 elok2..bak kata wany p test maket sat ! hahaha...klw tada reja leh gak ikot ampaa..huaaa ! sedeyh taleh ikot...and kat kawan aku yang ada jaoh di nun sana tuh..hhmmm..ntahlaa..napa nk jadi cmnieh huh ? rasanya da tada masalah dh kot antra kita kn ? anta msg rindu pon kena sound...huhu...tapalah its sokeyh ! ingat janji sy ya..awk maki ka awk wt apa ka...awk tetap KAWAN sy ! bubye ! assalamualaikum ! !

No comments:

Post a Comment